این مدل جدید که احتمالا از اوایل سال ۱۴۰۱ عرضه آن آغاز خواهد شد، تغییرات جزئی در ظاهر آن دیده میشود به مدل پرستیژ معروف خواهد بود که نسبت به مدل فعلی (پرایم) از آپشن های به مراتب بالاتری برخوردار است.
یکی از ضعف های نسخه فعلی (پرایم) در بازار، گیربکس کسل کننده CVT آن است که در مدل جدید به AT6 پاورتک ساخت کشور کره جنوبی تغییر پیدا خواهد کرد.
موتور نسخه جدید (پرستیز) به توربو GDI دو لیتری با قدرت ۲۳۰ اسب بخار و گشتاور حدود ۳۶۰ نیوتن متر مجهز خواهد بود که نسبت به مدل فعلی بازار بسیار قدرتمندتر خواهد بود. مدل فعلی بازار از یک موتور توربو ۱.۵ لیتری توربو با قدرت ۱۴۸ اسب بخار برخوردار است که به همراه یک گیربکس CVT از عملکرد مناسبی برخوردار نیست.
نسخه پرستیژ دیگنیتی قدرتمندترین خودرو مونتاژ داخلی خواهد بود.
بهمن موتور هنوز درباره قیمت این خودرو هیچ خبری منتشر نکرده است.
در تغییرات ظاهری مدل جدید، به تغییر در سپر جلو و تغییر فرم ورودی های هوا میتوان اشاره کرد.
نظر شما درباره این مطلب
نام شما : * تکمیل شود
ایمیل شما :
نظر شما : * این قسمت نباید خالی باشد
نظرات کاربران ( 0 دیدگاه )
دسته بندی مطالب
اخبار مزایده
اخبار خودرو
شرایط فروش و پیش فروش خودرو
راهنمای خرید خودرو
سرگرمی و دانستنیهای خودرو
آموزش مزایده
تحلیل بازار خودرو
مقایسه خودرو
تعمیر و نگهداری خودرو
دانشنامه خودرو
جدیدترین مطالب
آیا تصادف بدون گواهینامه قتل عمد است؟
قیمت X22 پرو دنده ای در بازار
طرح جدید پیش فروش محصولات ایران خودرو دیزل
افزایش قیمت بدون مجوز ایران خودرو و سایپا
قیمت اجاره خودرو در کیش
دور جدید فروش اقساطی محصولات کرمان موتور
آرشیو مطالب
مطالب مشابه
مقایسه تارا دنده ای و اتوماتیک
کرولا یا سراتو
مقایسه دیگنیتی پرستیژ و دیگنیتی پرایم
پربازدید ترین مطالب
نقد و بررسی خودرو فردا T5
آشنایی با گیربکس دنا پلاس توربو اتوماتیک
شاهین با موتور TU5 ایران خودرو
قیمت سورن پلاس جدید با مالتی مدیا
فروش اقساطی کامیون کشنده امپاور
نتایج قرعه کشی خودرو لاماری
تبلیغات