این مدل جدید که احتمالا از اوایل سال ۱۴۰۱ عرضه آن آغاز خواهد شد، تغییرات جزئی در ظاهر آن دیده میشود به مدل پرستیژ معروف خواهد بود که نسبت به مدل فعلی (پرایم) از آپشن های به مراتب بالاتری برخوردار است.
یکی از ضعف های نسخه فعلی (پرایم) در بازار، گیربکس کسل کننده CVT آن است که در مدل جدید به AT6 پاورتک ساخت کشور کره جنوبی تغییر پیدا خواهد کرد.
موتور نسخه جدید (پرستیز) به توربو GDI دو لیتری با قدرت ۲۳۰ اسب بخار و گشتاور حدود ۳۶۰ نیوتن متر مجهز خواهد بود که نسبت به مدل فعلی بازار بسیار قدرتمندتر خواهد بود. مدل فعلی بازار از یک موتور توربو ۱.۵ لیتری توربو با قدرت ۱۴۸ اسب بخار برخوردار است که به همراه یک گیربکس CVT از عملکرد مناسبی برخوردار نیست.
نسخه پرستیژ دیگنیتی قدرتمندترین خودرو مونتاژ داخلی خواهد بود.
بهمن موتور هنوز درباره قیمت این خودرو هیچ خبری منتشر نکرده است.
در تغییرات ظاهری مدل جدید، به تغییر در سپر جلو و تغییر فرم ورودی های هوا میتوان اشاره کرد.
نظر شما درباره این مطلب
نام شما : *
ایمیل شما :
نظر شما : *
نظرات کاربران ( 0 دیدگاه )
دسته بندی مطالب
اخبار مزایده
اخبار خودرو
شرایط فروش و پیش فروش خودرو
راهنمای خرید خودرو
سرگرمی و دانستنیهای خودرو
آموزش مزایده
تحلیل بازار خودرو
مقایسه خودرو
تعمیر و نگهداری خودرو
دانشنامه خودرو
جدیدترین مطالب
قیمت جدید خودروی بسترن B30 اعلام شد
اعلام نتایج اولویت بندی خودروهای سامانه یکپارچه
ضربالاجل مجلس درباره واردات خودرو کارکرده
ورود خودروهای کارکرده از مناطق آزاد مجاز شد
قیمت چانگان از سوی شورای رقابت اعلام شد
توضیحات ایران خودرو درباره دریافت وجه اضافی
آرشیو مطالب
مطالب مشابه
مقایسه تارا دنده ای و اتوماتیک
کرولا یا سراتو
مقایسه دیگنیتی پرستیژ و دیگنیتی پرایم
پربازدید ترین مطالب
نقد و بررسی خودرو فردا T5
قیمت سورن پلاس جدید با مالتی مدیا
نتایج قرعه کشی خودرو لاماری
فروش اقساطی کامیون کشنده امپاور
اعلام مشخصات کوییک GX
قیمت جدید کارخانه ای محصولات سایپا اعلام شد
تبلیغات