این مدل جدید که احتمالا از اوایل سال ۱۴۰۱ عرضه آن آغاز خواهد شد، تغییرات جزئی در ظاهر آن دیده میشود به مدل پرستیژ معروف خواهد بود که نسبت به مدل فعلی (پرایم) از آپشن های به مراتب بالاتری برخوردار است.
یکی از ضعف های نسخه فعلی (پرایم) در بازار، گیربکس کسل کننده CVT آن است که در مدل جدید به AT6 پاورتک ساخت کشور کره جنوبی تغییر پیدا خواهد کرد.
موتور نسخه جدید (پرستیز) به توربو GDI دو لیتری با قدرت ۲۳۰ اسب بخار و گشتاور حدود ۳۶۰ نیوتن متر مجهز خواهد بود که نسبت به مدل فعلی بازار بسیار قدرتمندتر خواهد بود. مدل فعلی بازار از یک موتور توربو ۱.۵ لیتری توربو با قدرت ۱۴۸ اسب بخار برخوردار است که به همراه یک گیربکس CVT از عملکرد مناسبی برخوردار نیست.
نسخه پرستیژ دیگنیتی قدرتمندترین خودرو مونتاژ داخلی خواهد بود.
بهمن موتور هنوز درباره قیمت این خودرو هیچ خبری منتشر نکرده است.
در تغییرات ظاهری مدل جدید، به تغییر در سپر جلو و تغییر فرم ورودی های هوا میتوان اشاره کرد.